Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Wzory dokumentów dostępne są poniżej:

pouczenie o prawie odstąpienia od umowy dla konsumentapouczenie o prawie odstąpienia od umowy dla konsumenta


wzór odstąpienia od umowy dla konsumentawzór odstąpienia od umowy dla konsumenta
wzór reklamacjiwzór reklamacji


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres:

musicshoppro.pl serwis| ul. Grunwaldzka 515C1/23 | 62-064 Plewiska k. Poznania

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
musicshoppro.pl serwis
ul. Grunwaldzka 515C1/23
62-064 Plewiska k. Poznania
numer kontaktowy dla kuriera +48 534 255 511

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem jako konsument masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

musicshoppro.pl serwis
ul. Grunwaldzka 515C1/23
62-064 Plewiska k. Poznania

numer kontaktowy dla kuriera +48 534 255 511

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu.

W przypadku zakupów na firmę 14-dniowe prawo do zwrotu na mocy ustawy konsumenckiej nie przysługuje, w takim przypadku każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl